Öğrenci otomasyon (AKSİS) sistemi nedir, hangi işlemleri bu sistem üzerinden gerkleştirebilirim?


Öğrenci otomasyon (AKSİS) sistemi öğrencilerin aktif olarak kullanmak zorunda olduğu, kişisel kullanıcı adı(TC numarası) ve şifreleri ile giriş sağladıkları sistemdir.
AKSİS otomasyon sisteminde öğrenciler aşağıdaki işlemleri gerçekleştirmektedir.
-Ders alma, dönem dersleri ve hocalarının bilgilerini görüntüleme,
-Sınav notları ve AGNO, ANO görüntüleme,
-Belge talebi, e-imzalı belge talep ve temin etme,
-Öğrenim durumlarını(statülerini) takip etme,
-Harç bilgileri, kayıt ve kayıt yenileme dönemlerinde borçlandırma takibi ve kredi veya banka kartı ile ödeme işlemini gerçekleştirme,
-Öğrenci Özlük bilgileri görüntüleme,
-Staj, Kayıt dondurma/Sildirme vb öğrenci başvuru işlemleri.
https://aksis.istanbul.edu.tr

AUZEF

Bu bilgi yararlı oldu mu? Evet (257) Hayır (231)